Jeugd Commissie

De jeugd commissie coördineert verscheidene zaken met betrekking tot onze jeugdteams. Dit houdt o.a. in de indeling van teams, contacten met de jeugdtrainers en de uitgifte van tenues en speelmaterialen.

Onze jeugd commissie bestaat uit de volgende personen en zijn te bereiken via achterstaand telefoonnummer, of via de mail E-mail:

Naam Telefoonnummer
   
Kees Jan de Vries

JO15 & JO17

 06 – 54246353
Wilten Raap

JO13-1 & JO13-3

 06 – 40480784
Hendrie Hoen

JO10 & JO11

 06 – 55265921
Dick de Wit

JO9 & JO8 & kabouters

 06 – 11332385

Taken van de aanspreekpunten zijn: bijvoorbeeld pesten signaleren en melden, doorgeven nieuwe leden, doorverwijzen naar andere besturen.

WAT ZIJN DE TAKEN VAN DE J.C. 

  • Indelen teams (ook voor boarding). Hierbij wordt er overleg gepleegd tussen trainers, leiders en aanspreekpunten.
  • Jeugdleiders/ jeugdtrainers aanstellen
  • Beheer spelmaterialen
  • Indelen trainingstijden
  • Begeleiding spelers van jeugd naar senioren
  • Opleidingen (w.o. keeperschool, jeugddagen)
  • Gesprekken met spelers
  • Beleidsplan maken

 

Indelen teams:

Uitgangspunt voor de club is:

  1. Leeftijd
  2. Prestatie
  3. Plezier

 

NIET TRAINEN = NIET VOETBALLEN!!!

Dit gaat in vanaf de JO13 en uitzonderingen zijn wanneer het kind niet verantwoordelijk is voor zijn of haar afwezigheid.

Jaarplanning Jeugdcommissie:

Jaarplanning 2018/2019
Maand  Week   Actie Door
April     Plannen trainersvergadering+ inventariseren beschikbaarheid volgend seizoen 24-apr
      Overleg met bestuur inzake vacature jeugdtrainer/jeugdcoördinator 12-apr
      Overleg met bestuur omtrent budgetten 12-apr
      Overleg met bestuur omtrent “verklaring omtrent goeg gedrag” 12-apr
      Opstellen evt. vacature jeugdtrainer/jeugdcoördinator 19-apr
      Spelregelbewijs checken 12-apr
      Leiders vergadering + benaderen beschikbaarheid volgend seizoen lopend
      Concept teamindeling volgend seizoen klaar lopend
      Concept trainers en leiders indeling klaar lopend
      Concept trainingsdagen/ tijden klaar lopend
Mei     Teamindeling en klasse indeling doorgeven KNVB lopend
      Speeltijden thuiswedstrijden vaststellen lopend
      Dispensatiespelers doorgeven lopend
      Evt. gesprek met nieuwe trainers lopend
Juni     Teamindeling volgend seizoen klaar en op site zetten   
      Trainingsdagen en tijden volgend seizoen en op site zetten  
      Inname kleding, ballen, sleutels, verzorgingsmateriaal + controleren kwaliteit  
      Inventariseren en bestellen nieuwe materialen  
      Datum start training nieuw seizoen vaststellen  
      Polderhuus definitieve indeling doormailen voor het kantinerooster en aangeven  
      wie er geen kantinedienst hoeft te draaien..  
Augustus     Controleren teamindeling, wijzigingen veranderen op site  
      Naar indelingsavonden KNVB  
      Organiseren scheidsrechtercursus  
      Cursus invullen Digitaal Wedstrijd Formulier, leiders  
      Organiseren vlagcursus  
September     Eerste vergadering met leiders  
      Uitdelen kleding, ballen, verzorgingsmateriaal  
      Spelregelbewijs checken  
Oktober     Opstellen trainingsschema zaal + op site  
November     Data vaststellen, teamindeling maken boarding toernooi + op site  
december     Trainer en leidersvergadering organiseren  
      Half jaarlijkse evaluatie leiders/trainers  
      jaarplanning 2019